Reklamacja
Snowboardshop.pl oferuje produkty oryginalne cechujące się najwyższą jakością. W swojej ofercie posiadamy produkty fabrycznie nowe oraz wyłącznie renomowanych firm.
Snowboardshop.pl zaopatrywany jest u autoryzowanych dystrybutorów bądź producentów.
Poprzez taką politykę firmy, produkty zakupione w sklepie internetowym snowboardshop.pl posiadają gwarancję producenta. Pozwala to na serwisowanie bezpośrednio u producenta reklamowanego produktu. Gwarancja jaką są objęte oferowane przez nas produkty obowiązuje tylko na terenie Polski. Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu jakim jest paragon lub faktura.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych opakowań przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie sprawdzenie przesyłki w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z przedstawicielem firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne, powinien powiadomić o zaistniałym fakcie pracowników sklepu internetowego za pomocą emaila pod adres info@snowboardshop.pl będą telefonicznie pod numerem telefonu 022 844 99 99
W zależności od wady jaką nosi zakupiony produkt klient zostanie poinformowany o krokach postępowania w danej sytuacji. Jeśli personel poprosi o zwrot zakupionego produktu, należy odesłać go pod adres sklepu:
Snow&Surf Sp. zo.o., Al. Niepodległości 119, 02-585 Warszawa, za pośrednictwem Poczty Polskiej bądź firmy kurierskiej (niezbędne w niektórych przypadkach)
Jeśli personel poprosi o zdjęcie uszkodzonego produktu, należy wysłać je pod adres email: info@snowboardshop.pl
Wadę należy zgłosić w ciągu 5 dni od daty odebrania przesyłki. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych usługą „za pobraniem”.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od momentu odebrania paczki. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.
Naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłane będą do klienta na koszt sklepu.
Adres składania reklamacji to Al. Niepodległości 119, 02-585 Warszawa.
Pomocne będzie wcześniejsze poinformowanie sklepu o zaistniałej sytuacji e-mailem na adres info@snowboardshop.pl
W celu wysłania formularza reklamacyjnego, prosimy o zalogowanie się.
Formularz reklamacyjny dostępny jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którzy wykonali zamówienie jako zalogowany użytkownik.