Zwroty i wymiany

 

ZWROT

W przypadku sklepu internetowego klient ma 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania towaru na jego zwrot.

Przy zakupie w sklepie stacjonarnym klient ma 3 dni robocze na zwrot towaru.

 

Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty w oryginalnym opakowaniu wraz z metkami.

 

FORMULARZ ZWROTU TOWARU https://drive.google.com/file/d/15C3jhRWL6wxar-ZSaiVA-7mpHa33NXbP/view?usp=sharing

 

W przypadku zamówień InPost aby dokonać zwrotu proszę wypełnić zawarty w paczce formularz zwrotu lub skorzystać z linku poniżej

https://furgonetka.pl/zwroty/dcaaa173-aadc-4664-8b47-bc655d055101

 

Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał paragonu/faktury oraz wypełniony formularz zwrotu towaru załączony do dowodu zakupu.

 

Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

 

Zwrot płatności następuje po otrzymaniu towaru wraz z dokumentem zakupu, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.

 

Zwrotu płatności dokonujemy taką samą formą z jakiej skorzystał klient, chyba że strony ustalą inaczej.

 

Zwrot Produktu możliwy jest również osobiście. 

 

Adres zwrotu towaru:

Snow&Surf Sp.zo.o. Al. Niepodległości 119 02-585 Warszawa

 

Sklep nie przyjmuje zwrotu ani wymiany towaru "za pobraniem"

 

WYMIANA

Klient ma prawo do wymiany towaru na inny rozmiar bądź model. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
 
Klient powinien poinformować sklep o chęci wymiany towaru za pomocą emaila info@snowboardshop.pl . W treści emaila powinien zaznaczyć na jaki produkt chce wymienić zakupiony towar. Pozwoli to pracownikom sklepu sprawdzić dostępność produktu oraz zarezerwowanie go. Klient powinien odesłać produkt dopiero po otrzymaniu informacji od naszego sklepu o możliwości wymiany bądź zwrotu.
 
W przypadku gdy nie posiadamy innego rozmiaru zakupionego produktu klient ma prawo do zwrotu towaru bądź wymiany na inny model w podanym rozmiarze.
 
W przypadku wymiany produktu na inny model może zaistnieć sytuacja wystąpienia różnicy w cenie:
•    produkt, na który klient chce wymienić już zakupiony towar, jest droższy. Klient zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości różnicy w cenie wraz z dodatkowym kosztem przesyłki.
•    Produkt, na który klient chce wymienić już zakupiony towar, jest tańszy. Sklep zobowiązany jest do zwrotu sumy pieniędzy wynikającej z różnicy w cenie, pomniejszając ją o koszt przesyłki.


Koszty przesyłki w obie strony ponosi klient.

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl